art by klingborn

[email protected]

Jag målar på beställning!

Kategori:

 
 

De målningar jag visar här har jag fått tillåtelse att visa för allmänheten.
 
 
Jag snurrade runt fort i denna guidens energier! Hon for fram och tillbaka snabbt, skrattandes, lycklig! En vacker indiankvinna log stort mot mig. Hon dansade glatt runt en eld med tunikan med fransar farandes runt! Jag hörde "snabb", "snabb", "snabb"! :-)
 
"Wow! Så himla fin! Vad häftigt!!!" "Du är så otroligt duktig! Kram <3"
- Kund Sofia
 
 
En jättelik man uppenbarade sig och jag hörde orden "krigare", "hövding". Han bar ett höftskynke och var enormt muskelös och kom med massa styrka. Jag bad om kraftdjuret och hörde "isbjörn" sedan började den att
framträda. Enorm energi med denna guide!
 
"Oj vilken fin!! Spännande!!!"
- Kund Agneta
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: